20 Aralık 2014 Cumartesi

İyi bir çalışan olmanın püf noktaları

İyi bir çalışan olmak
Patronunuzun gözünde sıran bir çalışan mısınız? Bu makaleyi okursanız ve adımları takip ederseniz bu durumu tersine çevirebilir ve iyi bir çalışan olabilirsiniz.

1 ) Düzgün giyinin ve bakımlı olun

2 ) İşinizle ilgili her şeyi bilin

3 ) İşe zamanında gidin

4 ) Görevlerinizi yapmak için gerekli olan araçlara veya malzemelere sahip olun. İyi bir çalışan elindeki görevlerin bir veya iki adım ilerisinde olur.

5 ) İleri görüşlü olun ve bir sonraki adımda ne yapmanız gerektiğini bilin

6 ) Amirlerinizi dikkatli bir şekilde dinleyin

7 ) Görevlerinizi hızlı ve etkili bir biçimde tamamlayın. İşinizle ve pozisyonunuzla gurur duyun

8 ) Görevlerinizi tamamlamak için işe erken gidin ve işten geç çıkın

9 ) Daha iyi işler çıkarmak için iş arkadaşlarınıza ve/veya amirlerinize karşı olan yaklaşımınızı nasıl ve ne zaman değiştirmeniz gerektiğini bilin.

10 ) Elinizden gelenin en iyisini yapın. Daha fazla para talep etmeyin, kibirli ve ısrarcı olmayın.

11 ) İyi bir çalışan olduğunuzun farkında olun. Patronunuz böyle düşünmese bile başkaları düşünecektir.

12 ) Zamanınızı nasıl kullanacağınızı bilin 

13 ) Şirketin büyümesine ve başarısına maksimum katkı sağlamak için kendinize ve şirketinize yatırım yapın

14 ) Bütün iş arkadaşlarınıza karşı saygılı davranın ve asla dedikodu yapmayın

15 ) İş hayatınızla özel hayatınızı birbirinden ayırın

16 ) Güvenilir bir çalışan olun ve hareketlerinizin neticelerinin bilincinde olun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Hey Bi Fikrim Var , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena